0

[ DARK ]

Posted by shouji on 17:50

Kehadiran mu


Kau hadir tika ku tersungkur jatuh
Tika aku kecewa..
Tika aku hilang arah..
Tika aku keseorangan..tiada sesiapa
Menghidupkan hatiku yang mati
Menyedarkan aku dari mimpi

Kau hadir saat aku kehilangan
Saat nafasku sesak untuk bernafas
Saat mataku kabur untuk melihat
Memberiku cahaya dalam kegelapan
Menunjukkanku jalan di hadapan
Kau hadir walaupun aku lupa
Kau hadir demi kasih Mu padaku
Kau hadir demi sayang Mu padaku
Kau hadir agar aku menyedari
Adanya Engkau di sisi

Kusedar..aku lupa pada yang mengingatiku
Aku lupa pada yang menyayangiku
Aku lupa pada yang mengasihiku
Aku lupa pada yang merinduiku
Dia..yang merindui kalamNYA di baca olehku
Dia..yang merindui zikir yang bertahmid dibibirku
Dia..yang merindui sujudku padaNYA
Kusedar..aku yang perlu mengingatiNYA
Aku yang perlu merinduiNYA
Aku yang perlu mencintaNYA
Kerna kasih..kerna cintaNYA
Aku kini bahagia...


by : ~ Alya Saffiyah ~

|

0 Comments

Copyright © 2009 Time of Your Life... All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.